Diensten zakelijk, in onze portefeuille hebben wij inmiddels ondernemers werkzaam in de bouw,
pedicure, kunstenaars, agrarische loonbedrijven, autorijscholen, hotels, enz.
Met onze ruime ervaring kunnen wij voor uw bedrijf een deel of uw volledige administratie
verzorgen, onderstaand vind u een greep uit de mogelijkheden.
Diensten zakelijk:
– Bedrijfsadministraties/boekhouding
– Begeleiding en controle boekhouding
– Aangifte omzetbelasting
– BTW aangifte
– Opstellen van uw jaarrekening (balans en verlies- en winstrekening)
– Factureren
– Periodieke overzichten
– Ondersteuning bij belastingcontroles
– Controle facturen (crediteuren)
– Debiteurenbewaking
– Bewaking betaling facturen (u geeft zelf uw fiat en u heeft dus alle betalingen uiteindelijk zelf onder controle)
– Verwerken dagafschriften
– Enz.
Om dat wij graag een stapje verder gaan voor onze klanten helpen wij startende maar ook gevestigde
ondernemers met:
– tips and tricks gericht op uw branche.
– Meedenken over nieuwe mogelijkheden en kansen voor uw bedrijf.
– Ons Netwerk met u delen.
De kosten voor zakelijke klanten (bedragen exclusief BTW):
Intake gesprek gratis (max 2 uur)
Uurtarief 2023 € 75,– excl. BTW.
(Een voorschot kan in rekening worden gebracht, vaak is dit bij een eenmalige opdrachten of achterstanden.)
Wij werken met abonnementen in combinatie met het boekhoudpakket Snelstart.
De abonnementen starten vanaf € 118,- excl. BTW per maand. Dit hangt af van welk pakket van Snelstart u kiest, wel of geen uitgebreide jaarrekening, welke werkzaamheden u zelf doet en welke wij moeten doen, enz. De factuur wordt gesplitst in:
- boekhoudpakket Snelstart (u ontvangt de factuur van Snelstart zelf, de rechten van uw administratie zijn volledig in uw handen. In bovenstaand bedrag is pakket inKaart (€ 18,- excl. BTW p/m) meegenomen, zie 30 dagen gratis proberen | SnelStart)
- werkzaamheden zoals afgesproken (vanaf € 100,- excl. BTW p/m), extra werkzaamheden zullen apart gefactureerd worden.
Wat kan er allemaal in het abonnement:
- maandelijkse controle boekhouding
- aangifte omzetbelasting (per maand of per kwartaal)
- afwikkeling boekjaar (eventueel incl. uitgebreide jaarrekening)
- aangifte inkomstenbelasting (particulier/eenmanszaak of particulier/VOF)
- aangifte vennootschapsbelasting (incl. deponering KvK)
- en meer.
Het opstarten van de administratie (incl. uitleg m.b.t. het pakket), het inrichten en/of zorgen voor een juiste beginbalans valt onder extra werkzaamheden. Voor deze werkzaamheden zullen aparte afspraken gemaakt worden.